2013. május 3., péntek

Beiratkozás - megfázás

Még április 22.-én megtörtént amitől tartottam/féltem/vártam ez pedig az óvodába való beiratkozás volt! Na nem azért, mert baj lenne vagy mi hanem csak egyszerűen furcsa - különös érzés volt. Hiszen ez annak ez előzménye, hogy hamarosan útnak engedem a srácokat a nagy idegenbe, ahol nem lesz ott az "anya"! Várom is meg nem is! Már többször voltunk bent játszani, nagyon élvezték, hosszú - hosszú percekig még csak nem is kerestek, de azért mindig a nyomukban voltam. Gondolom sok szülő van így ahogy én is, de azért csak két törpicseket viszek abba a hatalmas intézménybe. Különös - furcsa érzés lesz majd ha nem leszek velük nonstop az biztos, de erről majd szeptemberben! :)

Még apa születésnapja előtt jól megfáztam/betaknyosodtam Ádámmal együtt, pár nappal később Roland is csatlakozott! Újra előkerült a már rég nem látott orrszívó és társai, bár már tényleg rég volt rájuk szükség a kezdeti nehézségek után hamar rájöttek a fiúk, hogy kell. Rolandon elég gyorsan végig ment a folyamat, de Ádámunk valahogy nem akarta elsietni ő még ráhúzott egy hetet, így ő majdnem 3 hétig volt taknyos! De ez "is" már a múlt, mára már kutya bajuk sőt a héten már fagyiztak is a manócskáink ebben a nyárias tavaszban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése