2012. január 26., csütörtök

Oiti és láz

Fél év után most jövünk először kontrollra! Nagy szó ám ez!!! Hamar felértünk, nem volt (olyan) nagy a forgalom! Útközben kicsi Rolcsink aludt egy nagyot. Mikor felértünk gyorsan regisztráltattam magunkat, majd épp hogy felértünk, levetkőztünk, elhelyezkedtünk már hívtak is be minket! E. Á. a kezelő orvos, többször megdicsérte Rolcsit, hogy milyen ügyes, szép :)  és hogy mennyit fejlődött! Megvizsgálta, át beszéltük a státuszt és a következő időpontot ami majd csak 1 ÉV múlva lesz! Akkor lesz majd Ct is és majd lassan RTG is (de ez attól függ mennyit nyúlik, nő addig). Ugyanis a hasi szárat meg kell lesni! De ahogy azt már említettem majd csak majd! :)

Egyik pillanatról a másikra Ádám fogta magát és csak úgy szó nélkül belázasodott! 38.6 °C!
Adtam neki 3,5 ml Algoflex Baby-t, de nem igazán használt. Este mikor fürdésnél néztem szintén hasonlót mértem, így akkor már 5 ml-t adtam neki. Másnap már elérte a 39 °C-ot is, jött tehát a hűtő fürdő és egy adag Maxelen kúp is!
Ezek együttese levitte úgy kb. 37,6-ra! Ez szinte egész napos minimum volt! A következő reggelt 37 °C-al kezdtük ez ki is tartott délutánig, ekkor ugyanis ismét 38 °C körül jártunk!
Szerda, azaz ma reggel 38 °C fölött kezdtük a napot adtam neki lázcsillapítót majd összecsomagoltam és mentünk a mamához,
mert Rolcsinkat vittük kontroll vizsgálatra! A mamánál aztán "kihűlt"! Alig hittem a szememnek mikor is az anyukám megmutatta a lapot miket mért. 36°C-ot!!! Örültem, hogy végre nem lázas, de hogy ennyire??? Délután itthon is ekörül-i értéket mértem!
Na, de kicsit furcsa volt nekem ez a kis ember.
Állandóan nyafogott, szinte már hisztibe ment át, de valahogy mégis szenvedős! Este aztán levetkőztettem és tüzetesen átnéztem! Furcsának találtam a színét, a tartását, bőrének tapintását valamint észrevettem, hogy nem úgy veszi a levegőt ahogy eddig (de ez mondjuk lehet a sírástól is), nagyon nem tetszett az sem, hogy 3 napos lázas állapot után ennyire alacsony a hője!
Így szóltam a dr.-néninknek nézze már meg ő is ezt a kis lurkót! Apa vitte is!
Első ránézésre a füle nem tetszett neki, de holnap reggel ismét megnézi és vért is vesz tőle! A vérképe jó lett!
Aztán ahogy jött úgy el is ment, mármint a lázas állapot Ádámunknál ami 3 napig tartott, majd pont emiatt szépen kipettyesedett a felső teste! Mára ez is szépen eltűnőben van. Ahogy jött ez a nyavalya úgy el is illant hál' istennek!
Összességében annyi volt a probléma, hogy a jobb füle (dobhártyája) nem volt olyan szép mint kellene valamint tegnap kibújt a 7. fogacskája!
Rolandunkat kedden visszük a Tanulási Képességet Vizsgáló Szakértői Bizottság elé felmérésre!
Remélem ott is minden rendben lesz és csupa jó híreket hallunk majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése