2012. január 4., szerda

Új év - új helyzetek

Sajnos megvolt az év első balesete is! Ádámunk szerezte! Történt ugyan is, hogy a konyhából beadtam az innikét apának, hogy adjon a fiúknak. Ezt a kis "turbó man" meglátta és már rohant is, de olyan nagy lendületet vett, hogy a kezét nem is bírta letenni, így tehát hatalmas puff! Apa felvette én ekkor csak azt láttam, hogy apa pólója tiszta vér, majd észrevettem, hogy az Ádámé is olyan. Nagyon megijedtem hiszen nagyon folyt a szájából a vér, gyorsan be a fürdőbe ahol elállítottuk a vérzést ezután adtam neki 5 golyó Arnicat, majd fél óra múlva megint! Jó 3/4 óra múlva újból vérezni kezdett nem nagyon, de azért vérzett és nagyon nem tetszett az a hatalmas seb, (attól is féltem, hogy a foga is megsérült, de az szerencsére nem) ezért apa bevitte őt a sebészetre, ahol nagyon bátran viselkedett, meg is dicsérték! Nincs teendő a szájával (felső ajka) ahhoz nem elég nagy, hogy varrni kelljen, de elég nagy! Az éjszaka nagyon kemény volt, sokszor felkelt, sírdogált! 2 napig nagyon meg volt duzzadva, mára már kívülről nem is látszik semmi!

Hmmm, mi így kezdtünk neki az Új Évnek! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése