2012. február 14., kedd

Csütörtök esti frász

Az egész nap eseménytelenül zajlott! Még fürdetésnél és az azt követő vacsinál sem volt gond.
Aztán lefektettük őket. Eltelt  kb. 10 -15 perc és hangos sírás hallatszott a másik szobából!
Ádám az. Átmentem és már akkor tudtam, hogy ez nem olyan sírás mint a megszokott.
Nem is tudtam megvigasztalni Felvettem és éreztem, hogy az izmai megfeszülnek. Szóltam apának, hogy nézze meg ő is, átvittem a nagy szobába, hogy jobban szemügyre vegyük és persze, hogy Rolcsit ne zavarjuk! Mikor letettem az ágyra ismét nagyon sírt és görcsösen megfeszültek az izmai valamint kihagyott a légzése is párszor. Apa egyből hívta az ügyeletet aki meghallgatta a panaszt és úgy döntött inkább mentőt küld! Pár percen belül itt is volt a szirénás autó. A vizsgálat során hasonlókat produkált, így bevittek minket az "esztergomi csoda" kórházba. A bent történteket nem részletezem - mert elkap a síró ill. nevető görcs!
A lényeg, hogy mire beértünk megszűntek a problémák. Se vérvétel se semmi, egy felületes neurológiai vizsgálat után kijelentették, hogy a gyermeknek düh-rohama van. Na ettől a hírtől apának lett az...... Másnap elmentünk a saját orvosunkhoz aki azt mondta nagy a valószínűsége, hogy hirtelen leesett a kálium és magnézium szintje!
De ezt a vérvétel amit ugye nem vettek le kimutatta volna!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése