2012. április 5., csütörtök

Új verda

Tegnap még ebéd előtt úgy döntöttem elmegyek a fiúkkal a városba és kiváltsuk a gyógyszert. Ám de félúton megadta magát a babakocsi! Az egyik csavar feladta a küzdelmet és eltört. Így a hatalmas ikerkocsi irányíthatatlanná vált! Apa nem tudott eljönni a melóból, anyukámat nem értem el, sehol egy ismerős. Kezdtem kétségbe esni! Ekkor megpillantottam az út túloldalán a dédit! Hozattam vele a fiúknak elterelő kiflit! Gyorsan beszaladtam a patikába, közben szerencsére a mama felhívott és értünk jött, addig a dédi elindult a babkocsival hazafelé!
Ma pedig a mama váratlanul megpillantott egy nyári ikerbabakocsit és úgy döntöttek a papával, hogy beszélnek a húsvéti nyuszival. Így aztán este megérkezett a ici-picit korai nyuszi és magával hozta az új verdát! Köszönjük szépen!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése