2012. augusztus 22., szerda

Kiszemelt óvodánkban

Ma délelőtt elmentem a srácokkal a leendő ovijukba! Beszéltem néhány percet Klári nénivel az óvoda vezetőjével, hogy hogy van és mikor és .... ez az oviba kerülős dolog! Nos úgy néz ki mehetnek a fiúk a kiszemelt oviba, beiratkozás áprilisban! Milyen hamar itt lesz! :) Mivel nem volt nagy létszám így maradtunk egy kicsit játszani az udvaron. Elképesztő mennyire élvezték bogyóim!
Ádám eleinte kicsit tartózkodott, de aztán követni is alig lehetett, ment amerre a lába vitte!
Akárcsak a kicsi Rolcsit, ő cseppet sem pironkodott, megfogta az első játékot és már ment is haverkodni! Az első fiú banda nem jött be, aztán rátalált egy vegyes párosra akikkel szinte végig ott volt!
Ádám a kis Casanova a lányokat figyelgette, majd rátalált a motorokra! :) Nagyon jól elvoltak míg egyik az udvar egyik felén volt addig a másik a másikba. :) (de lesve figyelték ám egymást - én láttam)
Nem igazán tetszett nekik, hogy haza kell jönni! Gondoltam én jól elfáradtak, milyen nagyot fognak aludni...... Na persze... ezt csak gondoltam, meg jó lett volna, de a tény az, hogy 1 órácskát ha aludtak! Hmmm... ez van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése