2012. szeptember 4., kedd

Záróvizsgálat a Fejlődésneurológián

A múlt hónap utolsó előtti napján jártunk a Fejlődésneurológián záróvizsgálaton!
Ami annyit jelent, hogy többen nem kell már itt megjelenni a fiúkkal! :) Nem kellett (volna) kapkodni az indulással, ha nem előtte fél órával jut eszembe, hogy nem kértem beutalót. Így hát első utunk Nyergesújfalura vezetett ahol kis várakozással ugyan, de megkaptam a beutalókat!
Végre irány Budapest! Nem volt nagy forgalom szépen haladtunk!
Ahogy elértük a temetőt Rolcsink kipakolt! Ez már a 3. hosszabb út volt, ahol szegénykém összehányja magát (majdnem a cél előtt)! Nem öltöztettem át rögtön, hanem amint megérkeztünk én előre mentem vele, bejelentkeztünk és csak úgy vittem öltözködni. Jó fél órát vártunk mikor szólított minket a pszichológus (kimaradt nála egy ikerpár, így elkezdhetjük mondjuk a Rolanddal).
Volt ám nagy csodálkozás, hogy milyen okos a mi kicsi manónk! Hiszen nagyon szépen megcsinálta a feladatokat és ha éppen volt kedve még beszélt is! Majd újra várakozó állásponton voltunk, de ez sem tartott sokáig, mehettem egyszerre a fiúkkal a főorvosasszonyhoz. Ő is csak ámult milyen sokat fejlődtek és hogy , Rolandunk milyen szépen sétál már! Nem is húzta az időt kérdezett ezt-azt, adott a srácoknak valami kütyüt ami alapján fel is mérte őket! Végül Ádámmal zártuk a sort a pszichológusnál!
Ő is nagyon szépen, helyesen végig csinálta a feladatokat. Ő is beszélt, de leginkább azzal volt elfoglalva, hogy tele a pelus.... Mire tisztába tettem őt és az öcsikéjét meg is lett a kiértékelés!
Korrigált kor: 20hó 2hét     Jelen kor: 23hó 2hét 
Ádám összteljesítménye alapján 21-24 hó között szóródik,  fejlődése megfelelő irányú és ütemű!!!!
Roland  összteljesítménye alapján 18-24 hó között szóródik, Sensomotoros szabályozása korrigált korának közel megfelelő! Önálló járás óta sokat fejlődött.
(csak így zárójelben: a feladatok többségét Rolcsi szebben, helysebben végezte a bátyjánál, ezért is van az hogy neki ilyen nagy az intervalluma)
Nagyon jól jött nekünk, hogy kimaradt az az ikerpár és így a tervezetnél jóval korábban tudtunk végezni!!!!! Amint beültünk a kocsiba Rolcsi el is aludt, valamivel utána Ádink is követte!
Nem aludtak csak kb. szűk egy órát! De itthon nem akartak már aludni! (apával tudtunk volna).
De ami a lényeg, hogy a egy rossz szavunk nem lehet a két manóra, hiszen nagyon jól viselkedtek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése