2014. március 20., csütörtök

Mester hármas

Azaz Hörgőgyulladás, Kötőhártya gyulladás, Fülgyulladás. Csak, hogy ne legyen már olyan egyszerű. Bár azt tudtam, hogy nagyon ügyes fiaink vannak, de arra nem gondoltam, hogy teljes mértékben eltűrik azt, hogy anya hol kenőcsöt, szemcseppet nyom a szemükbe, sót a fülükre amit egyáltalán nem piszkáltak, a fülbe is csepp, orrba is csepp + még a gyógyszerek vagy gyógyhatású készítmények. Szóval le a kalappal előttük. Bezzeg én pár napig fel sem bírtam kelni az ágyból mikor átadták nekem mindezt, jó én még hozzá csaptam egy jó kis arcüreg gyusztit is, de ez már csak a bónusz volt. :)  Szerencsére mára már a srácoknak szinte semmi bajuk, egy kis köhécselés van még este ugyan, de ennyi. Remélem én is mihamarabb 100%-os leszek. Jó lenne ha hétfőtől újra oviznának a kis huligánjaink!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése