2011. május 31., kedd

Jobb félni, mint megijedni

Tegnap jól rám ijesztett a mi kis törpikénk! Végre sikerült segítséget találnom egy kis karbantartási munkára, keresztfiam anyukája személyében. Miután megetettem mind két srácot, nekiálltam egy jó kis paprikás krumplinak. Aztán, hogy a tényleges munkának neki álljak, gondoltam lefektetem őket szépen sorban. Rolcsimmal kezdtem, de mikor az ágyához értünk szépen kipakolt mindent, nagyon megijedtem, mert ez nem csak egy egyszerű hányásnak tűnt, vártam kicsit mi lesz, de nem javult semmi. Hívtam apát aki szólt a mentősöknek, én pedig szóltam a doktornéninknek és anyunak, hogy jöjjön el az Ádihoz. Kiért a mentő, szerencsére (bár) azt mi is megállapítottuk, hogy a kutacsa rendben van, de az ördög nem alszik mint azt tudjuk. Így egy kis egyeztetés után indultunk az OITI-be egy koponya UH-ra! (Tatabányára akartak vinni, de aztán a doktornénink lebeszélte őket) Az utat majdnem végig aludta, mire felérünk egész jól nézett ki, az UH-ja is jó volt! Mivel szerdán reggel kellett volna mennünk varrat szedésre, így ezt most megcsinálták és el is engedtek minket. :)
Este aztán jött hozzánk a doktornéni és megállapította, hogy van egy kis vírusunk és a torka nagyon piros!
Ma már egyre többet köhög (eddig nóziból nem jött semmi).
Aztán remekelt is ma ez a kicsiny emberke hiszen hátról - hasra fordult! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése