2011. szeptember 4., vasárnap

Szuri


Péntek délután megkapta a 4hónapos oltását végre a mi kis Rolandunk! Nagyon ügyes volt alig sírt, inkább dumált!
Másnap reggel telefonáltam a mamának, hogy kicsit babázzanak ma, mert kutyául érzem magam, mivel az éjjel rosszul voltam, ment a hasam és hánytam - ez olyan szinten legyengített, hogy reggel alig bírtan el a cumit! Mire ide ért a mama jól belázasodott a kicsi Rolcsi! Egy cseppet sem voltam nyugodt!  Délben hívott is a mama, hogy hiába a gyógyszer és a hűtőfürdő nem megy lejjebb a láza. Beszéltünk a doktornővel, így kapott még egy hűtőfürdőt és lassan megindult lefele a láza! Délután 17 óra körül ment a doktornő és megnézte a törpikénket, aki addigra már jól volt! Este hozta őket a mama vissza. Szerencsére én is jobban voltam már, de azért még megkértem anyumat, hogy fürdesse meg Ádámot. Aztán vacsiztak a srácok és elmentek aludni, mivel a mami jól kifárasztotta őket, hamar elaludtak! Köszönjük mama a segítséget!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése