2011. szeptember 19., hétfő

Keresztelős szülinapi buli

Tegnap, azaz 2011. 09. 18-án a mi kis ikreink megkeresztelkedtek! (hamarabb szerettem volna, de ugye nálunk semmi sem egyszerű). Délelőtt jött a keresztmami jelölt, aki jól megdajkálta az éppen most aludni nem akaró manókat! (Mert persze, hogy most ki kell hagyniuk, máskor alszanak 1 - 1,5 órát, most pedig úgy gondolták elég lesz 10 - 15 perc is!)
Hát akkor felöltöztettem őket, összeszedtük a motyókat, mert a szertartás után a mamáéknál folytatódik a "buli"!
Jó hamar odaértünk a templom elé, (nem akartunk elkésni) így aztán meg várhattunk! Szépen lassan szállingózott a vendégsereg, majd nemsokára elkezdődött a keresztelő! Nem tartott sokáig, hamar végeztünk és a fiúk is jól bírták. Éhesek és álmosak voltak, de jól viselték! A templomból kilépve egy gyors csoport kép és már indultunk is a mamáékhoz! Ott a kejivel megetettük a fiúkat és letettem őket aludni. Hát persze, hogy ez sem volt egyszerű, mert valahogy semmi sem ízlett nekik és amikor végeztünk nagy nehezen, akkor meg aludni nem akartak, aztán csak sikerült, de volt hiszti közben. Nos ezek után jutottam át a vendégekhez. Ebéd után aztán jelezték páran, hogy mennének. Én meg ÓÓÓÓ ez így nem lesz jó, hiszen a doktor néninket is fel szeretnénk még köszönteni és ugye bár van egy hatalmas torta, amit szintén el kéne pusztítani! A fiúk még ekkor aludtak, de mivel a torta az az övéké, ezért ébresztő! Szerencsére nem sértődtek meg a srácok, pláne mikor meglátták a tortát, húúúú és még tapicskolhattak is benne... smile A torta után ajándék bontás. Volt sok meglepetés (nekem és apának is)! KÖSZÖNJÜK DOKTORNŐ! Valamint a mamáéknak is egy nagy köszi az autós ülésekért és minden másért, Józsinak, hogy sok- sok év után újra láthattam, Pirinek aki az ebéd körül oly sokat segített és mindenkinek a sok szép ajándékokért!

 KÖSZÖNJÜK SZÉPEN MINDENKINEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése