2011. október 11., kedd

Kontroll

 Tegnap (reggel) 5:15-kor megkezdtem a napot, gyorsan megetettem a törpéket és vissza is altattam őket, míg apával elkészültünk. Majd gyors öltöztetés és kocsiba rakás után indulás a nagy város, hiszen Rolival kb. 9-re kell menni sebészetre, Ádival pedig délre volt időpontunk a mája miatt. Ott is voltunk 9 környékén, gyorsan regisztráltattam a két manót és csak aztán vetkőztünk! (kár volt mint kiderült, mert amint a gépben megláttak hívtak is, na de voltak 100-an, nem hallottuk a nevünket és meg sem lehetett környékezni a rendelőt így a külső folyosón vetkőztünk) Majd bementünk szépen és vártunk, etettünk, ezután Ádi összehaverkodott egy kisfiúval akivel együtt játszadoztak, Roli pedig elaludt apán! Így vártuk, hogy (újra) behívjanak! Úgy elment az idő, észre sem vettem, hogy át kéne mennem Ádival a másik épületbe! Ez volt 11:30kor! Roli még aludt hagytam apánál tisztasági csomagot és már mentem is levetetni a vért (mondjuk itt cseles voltam, de hívjuk csak rutinnak) előtte jól megitattam a kis csávót, hogy gyorsan hamar szépen folyón a kis vére, minél hamarabb túl legyen rajta, és valóban, olyan ügyes volt az Erika néni, hogy szinte nem is sírt az én nagy fiam! (végre nem a fejéből vettek vért, hanem a kézfejéből). Majd kiálltunk várakozni, ülőhelyet felejtsd el, meg azt, hogy el van a babakocsiba. Tehát fogtam őt, próbált aludni, de nem jött össze, ekkor megjöttek apáék kb: 12:30! Átvette kicsit Ádit aki hamar el is aludt nála! Ekkor Rolcsink viselte nehezen a tortúrát, akinek egyébként azt mondta a doki, hogy várjunk még fél évet és majd akkor valószínű megműtik, de lehet addigra leszáll. Mármint a heréje! Na majd meglátjuk, de remélem nem lesz szükség műtétre akár milyen pici és rutin művelet lenne! Nos apa elvitte Rolit sétálni, én meg tovább várakoztam az alvós csomaggal a kezemben! Mindenki jött ment bennem meg csak ment fel a pumpa, már 13:40 volt mikor azt mondtam elég! Mikor nyílt az ajtó odatolakodtam és közöltem, hogy elmegyünk, mert nem vagyok hajlandó többet várni, hiszen ha még nem is egy helyen, de 9 órától akkor is ott voltunk a két gyerekkel! Ekkor azt mondta a doki, hogy mivel sok gondunk volt már ezért megnézi gyorsan vigyem a szemközti kórterembe és vetkőztessem le, amit még jó hogy nem tettem mert volt jó 10 perc mire beért! Aztán végül is gyorsan megnézte, mindent rendben talált, majd holnap csörögjek a véreredményekért! Villámgyorsan felöltöztünk és már szaladtunk is apáékhoz akik már a bejáratnál vártak a meleg kocsiban. Indultunk a kejihez, ahol végre kúszhattak, mászkálhattak a törpék kedvükre és még finom ebédet is kaptak! A kis ejtőzés jól esett, de indulni kellett haza! Jó 17:00 mutatott az óra mire haza értünk a jég hideg lakásba, amit szerettünk volna befűteni, de a kazán nem akarja jelenleg éppen a szervizest várom! Míg várok telefonálok, méghozzá a véreredmény miatt! ÉÉÉÉÉssssssss jöhetnek a tejfélék, meg a minden félék, hiszen teljesen jó az eredmény, át is kapcsoltak a doktornénihez aki közölte nincs több kontroll!
(mondjuk javasol egy Maltofer kúrát, de az vas az más)!!! Hurrrrrráááá!!!! smile
Öröm és Bodogszááá!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése