2011. október 17., hétfő

BERA

Tegnap este elvittük Ádámot a mamáékhoz, mert ma nagyon korán kellett útnak indulni a kicsi Rolcsival egy hallásvizsgálatra. Szerencsére kaptunk kölcsön Orsiéktól egy utazó ágyat amit nagyon szépen köszönünk, jó szolgálatot tett, hiszen jobban (többet) aludt benne Ádámunk mint a saját kis ágyában! smile Szóval a napot jó korán kezdtük meg, 8 órára volt időpontunk (Heim Pál Kórház "A" épület), úgy kellett menni, hogy előtte megtudják még nézni és a számára megfelelő altató receptet írjanak! Nos a kavalkád ezennel elkezdődik! Bejelentkeztünk az "A" épület recepcióján, felmentünk keresni a dokit, aki mint kiderült ma nincs is bent, megkerestem tehát a BERA vizsgálatot végző orvost aki azt mondta menjünk át az "F" épületbe és ott kérjük el a receptet! Átmentünk kb. 7:45kor és jeleztem, hogy nekünk csak egy recept kellene! Erre majdnem 1,5 órán át vártunk. Ezután átrobogtunk az "A" épületbe ahol szinte egyből fogadtak, majd egy rövid hallás vizsgálat után megkapta az altatót. El is aludt hamar (bár nagyon nem volt ínyére ez a rossz ízű lötty), szóval szépen feküdt, elkezdték felpakolni az elektródákat. 1-2-3, egy kis mocorgás, majd a fülhallgató következett, ami végképp nem tetszett neki. Fel ébredt. Fél útig sikerült így is eljutni, de aztán már kezdett nagyon eleven lenni, így kapott még altatót, pffff nagyon rossz volt, de végül csak elaludt. Most nem mocorgott műszerfelszerelésnél! A vizsgálat sikeres volt! (kb. 10:30) A hirtelen borogatásra, jól reagált, de azonnal vissza aludt (nem csodálom). Gyorsan felöltöztettem és a vizsgálatot végző hölggyel vissza mentünk az "F" épületbe megfigyelésre! Itt is viszonylag hamar felébredt kb. 1-1,5óra! Ihatott pár korty teát, de ez nem elégítette ki, hiszen fél 6kor evett utoljára! Vártam még jó darabig mire úgy döntöttem lesz ami lesz, de szólók, hogy megetettem, mert mire ide jön egy orvos éhen hal a gyerek! Fél egykor aztán megetettem! Teljesen kicserélődött a csöppem! Még vagy 3* szóltam a nővérnek, hogy igazán mennénk már, de ők ugye ragaszkodnak ahhoz, hogy orvos lássa a gyermeket! 14 körül aztán a vizit előtt jött egy orvos kezembe nyomta a papírt (amiről már a vizsgálat után is tudtam, hogy jó lett), szóval közölte, hogy minden rendben és hazalehet menni ha gondoljuk! Magamban morogtam és számoltam (jó formán rá sem nézett a Rolcsira). Aztán villám gyorsan felöltöztettem a kis drágámat és már ott sem voltunk! Haza felé még egyszer megálltunk megetetni és már robogtunk is a bátyusért! Itthon aztán már minden jó volt hiszen a saját kis birodalmukban voltak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése