2011. október 1., szombat

Megfázva

Már kedden észrevettem, hogy ici - picit folyik az Ádám orra, csütörtökön már a Rolinak is és nekem is! Tegnap reggel Öcsém vitt bennünket az 1 éves szemészeti kontrollra, ahol mindent rendben találtak. Haza felé éreztem, hogy egyre jobban telítődik az orrom, délutánra kissé belázasodtam, de szerencsére hamar lement. Estére viszont már mind a hármunknak, ahogy azt kell, folyt az orrunk és hőemelkedésünk is volt! Az altatás sem volt zökkenő mentes, na de ami 2 órával utána történt, hát az nem volt egyszerű! Ugyanis Ádám elkezdett üvölteni, amire persze öcsi bogyó is felijedt és már csatlakozott is a kiabáláshoz, majd ő viszonylag hamar be is fejezte. Ádit nagy nehezen apa tudta csak megvigasztalni (kb. fél óra) és elaltatni, de addigra meg öcsi olyan éber lett, hogy nem tudott elaludni eltartott vagy másfél órába mire elaludt! Aztán 2 óra múlva megint felébredt, fél órán keresztül dünnyögtem neki, de semmi, ekkor korom sötétet csináltam a szobába, kimentem 5 percre, mire vissza mentem elaludt! :) (fényt vissza) Utána Ádám riadt meg 2 órára rá, de hamar vissza is aludt. Újabb majdnem két óra pedig már a reggeli ébresztő. Reggel aztán hőmérés volt szépen sorban, az eredmény: hőemelkedés. Felhívtam a kedvenc doktornéninket, hogy erősítsem meg abban amire gondoltam! Így lett! :) Kezdődjék a KÚRA!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése